خودداری از پرداختن به خرافه‌ها در اجرای تعزیه‌های محرم
کد خبر: 3641960
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
ملک پور بیان کرد:

خودداری از پرداختن به خرافه‌ها در اجرای تعزیه‌های محرم

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با آغاز ماه محرم باید از ورود خرافه‌ها در اجرای تعزیه خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد، حمید ملک‌پور در نشست شورای اداری شهرستان با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه محرم بازار تعزیه‌خوانی در شهرها و روستاهای شهرستان داغ می‌شود، اظهار کرد: مسؤولان باید با جمع‌آوری و اصلاح نسخ خطی از پرداخت به خرافه‌ها در اجرای تعزیه خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه باید از سوی دستگاه‌های اجرایی و اصناف شهرستان تمهیداتی به منظور فضاسازی مناسب برای ماه محرم و هفته دفاع مقدس اندیشیده شود افزود: با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با همین مضمون در مصلی امام خمینی شهرکرد برپا می‌شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: به منظور رعایت نکات بهداشتی در ماه محرم ذبح گوسفند در معابر و میادین شهری باید با نظارت مرکز بهداشت و اداره دامپزشکی شهرستان انجام شود.
ملک‌پور با بیان اینکه در سال‌های گذشته اولیای دانش‌آموزان در خصوص سرویس مدارس گلایه‌هایی داشتند ادامه داد: از سال تحصیلی جدید و به‌منظور کنترل بهتر سرویس مدارس با کمک سازمان حمل‌ونقل و شهرداری برچسبی انتخاب شده است که به خودروها الصاق می‌شود تا از سوی دستگاه‌های کنترل‌کننده نظارت شوند.

captcha