گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه «حافظان قرآن‌ کریم»
کد خبر: 3642019
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶

گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه «حافظان قرآن‌ کریم»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‎های مؤسسه حافظان قرآن‌ کریم، طی گزارشی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه حافظان قرآن‌ کریم با 23 سال سابقه فعالیت و دارا بودن دو مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی مشغول آموزش به علاقه‌مندان است.

این مرکز در برنامه ریزی که داشته است برای همه مقاطع سنی اعم از خردسال، دانش‌آموز و بزرگسال برنامه‌های آموزشی را در نظر گرفت و موفق شد که قرآن‌آموزان بسیاری را تربیت کند که در ذیل به برخی از فعالیت‌های این مرکز اشاره می‌شود.

برای خردسالان در دوره 3 ماه، به آموزش حفظ 10 سوره کوچک قرآن، دروس آموزش و پرورش، ریاضی، علوم، داستان‌های قرآنی و غیره پرداخته و همین طور در سه ماهه دوم نیز با پیشرفت قرآن‌آموزان، دروس ویژه‌ای از سوی مربیان ارائه می‌شود.

برای دانش آموزان، دوره‌های حفظ جزء30 قرآن، روخوانی، روان‌خوانی بدون اشکال به همراه تجوید، ریاضی، علوم(شاپرک)، قرآن برای کودکان، کتاب 1 و 2 استاد محسنی، کتاب کار تجوید و 5 جلد کتاب هادی(داستانهای قرآنی) ارائه می‌شود.

همچنین این مرکز قرآنی برای بزرگسالان در روزهای پنجشنبه و یکشنبه، کلاس حفظ ویژه بانوان، کلاس قرائت قرآن برای آقایان در روزهای دوشنبه و حفظ روزهای یکشنبه و پنجشنبه، دوره‌های حفظ قرآن، روخوانی و روان‌خوانی ویژه دختران و غیره انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه حافظان قرآن‌ کریم در استان البرز، کرج، حصارک، روبروی خیابان امام‌زاده محمد(ص)، ابتدای کوچه فرهنگ واقع شده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۰
0
0
ارائه گزارش فعالیت‌های موسسه به ارتقا آن کمک زیادی می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۶
0
0
ارائه گزارش موجب شناسایی فعالیت‌های قرآنی می‌شود
captcha