طرح حفظ یک ساله قرآن کریم در زنجان باحضور ۳۰ نفر برگزار شد
کد خبر: 3642223
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

طرح حفظ یک ساله قرآن کریم در زنجان باحضور ۳۰ نفر برگزار شد

مدیر جامعه القرآن کریم برادران زنجان گفت: طرح حفظ یک ساله قرآن کریم در زنجان باحضور ۳۰ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: علی رضایی افزود: هر سال طرح حفظ یک ساله قرآن کریم برگزار می شود و امسال هم این طرح با حضور ۳۰ نفر در استان برگزار شد و ۷ نفرموفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرانی و فرهنگ اسلامی در بین نسل جوانان و نوجوانان باید در جامعه به خوبی فرهنگسازی شود.

مدیر جامعه القرآن کریم برادران زنجان گفت: خوشبختانه استان زنجان با داشتن مردمی ولایی و حسینی در بحث تربیت حافظان قرآنی پیش‌قدم بوده و گام‌های بزرگی را برداشته است.

رضایی تصریح کرد:  این مرکز برگزاری دوره‌های آموزش قرآن را در استان در دستور کار دارد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برنامه‌ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی گفت: این موسسه برای تقویت ارزش‌های دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان دوره‌های متنوعی را برگزار می‌کند و خوشبختانه در استان استقبال  نوجوانان و جوانان از برنامه‌های قرآنی بسیار خوب بوده است.

مدیر جامعه القرآن کریم برادران زنجان ابراز کرد: این موسسه برای همه سنین برنامه‌های قرآنی را در طول سال برگزار می کند و در بحث آموزش مفاهیم قرآن کریم برنامه‌هایی را در طول سال برای متقاضیان دارد.

رضایی گفت: در استان استقبال از فعالیت‌های قرآنی بسیار عالی است و این موسسه بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در روستاها و مناطق محروم تأکید جدی دارد، چراکه امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد از بین بردن فرهنگ دینی در جامعه است.
captcha