حضور جامعه القرآن در عرصه آموزش قرآن در فضای مجازی
کد خبر: 3642261
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

حضور جامعه القرآن در عرصه آموزش قرآن در فضای مجازی

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره تفسیر یکساله در شبکه اجتماعی تلگرام به همت جامعةالقرآن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: جامعه‎القرآن موسسه‎ای است که برنامه‎های خود را با محوریت فرهنگ قرآن و عترت در سراسر کشور گسترانیده است.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مهمترین مباحث تبلیغی در دنیای امروز، فعالیت مثمر ثمر در بخش فضای مجازی است، باید در این عرصه نیز تلاشی نو صورت گیرد تا شاهد رشد چشمگیر فعالیت‎های تبلیغی قرآنی در این عرصه که دشمنان سرمایه گذاری بسیاری روی آن کرده‎اند باشیم.
مدیر آموزش واحد بزرگسالان جامعه القرآن بیان کر: دوره تفسیر یکساله قرآن کریم با هدف آشنایی علاقه‌مندان به تفسیر آیات نورانی کلام وحی و همچنین آشنایی حافظان قرآن با نکات ترجمه و تفسیری قرآن در شبکه اجتماعی تلگرام برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۸ نفر در این دوره عضو شده‌اند، عنوان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند به شماره ۰۹۱۹۹۷۴۷۹۱۰ در تلگرام پیام دهند و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام چون کپی شناسنامه، کارت ملی و شهریه ماهانه ۱۵ هزار تومان را پرداخت کنند.
نجفی با ذکر این مطلب که در این طرح قرآن‌آموزان و حافظان به شکل روزانه با تفسیر صفحه‌ای از قرآن با تدریس داوود قاسمی آشنا می‌شوند بیان کرد: هر روز صبح فایل‌ها توسط استاد دوره بارگذاری می‌شود و در ادامه نیز جلسه پرسش و پاسخ اعضا انجام می‌شود.
captcha