تعیین تکلیف مسئولیت‌ها در اتحادیه مدغم خراسان رضوی/ برنامه‌ها به‌زودی اعلام می‌شود
کد خبر: 3642387
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

تعیین تکلیف مسئولیت‌ها در اتحادیه مدغم خراسان رضوی/ برنامه‌ها به‌زودی اعلام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی جلسه داخلی که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعاملان سابق اتحادیه مؤسسات و همچنین تشکل‌های مردمی خراسان رضوی و نمایندگانی از اداره‌کل تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، رئیس، مدیرعامل و دیگر مسئولیت‌های اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی مشخص و برنامه‌های این اتحادیه به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بعد از برگزاری اولین مجمع عمومی و انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی با حضور فعالان قرآنی استان در سوم شهریورماه، اعضای هیئت مدیره اتحادیه جدید مشخص شدند.
همچنین قرار شد که مدیرعامل، رئیس و دیگر مسئولیت‌های اتحادیه جدید در جلسه داخلی دیگری با حضور اعضاء هیئت مدیره انتخاب شوند که این امر هم مدتی است محقق شده و برای رسیدن به جزئیات بیشتر از این انتخاب‌ها، به سراغ حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی، که خود به عنوان رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی در همین جلسه انتخاب شده است، رفته‌ایم. 
بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد: جلسه داخلی حدود نیمه شهریورماه با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعاملان سابق اتحادیه مؤسسات و همچنین تشکل‌های مردمی خراسان رضوی و نمایندگانی از اداره‌کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با بیان اینکه در این جلسه رئیس، مدیرعامل و دیگر مسئولیت‌های این اتحادیه مشخص شدند، تشریح کرد: طلیعه حسینی، که سابقه فعالیت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد و چون با هر دو مجموعه آشنایی دارند به عنوان مدیرعامل اتحادیه انتخاب شد.
وی در رابطه با برنامه‌های پیش‌روی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی، گفت: برنامه‌های زیادی در نظر گرفته شده است که باید در جلسات مختلف با حضور اعضای هیئت مدیره، برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام آن صورت گیرد که در ادامه این برنامه‌ها بعد از تأئید، رسما اعلام خواهد شد.  
یادآور می‌شود، در انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی، که سوم شهریورماه با حضور فعالان قرآنی استان برگزار شد، محمدجواد پناهی با ۱۱۴ رأی، اعظم‌السادت برغمدی با ۹۵ رأی، بهجت رفیعی با ۹۳ رأی، رضاعلی عزیزی با ۹۱ رأی، طیبه معاشرتی با ۹۰ رأی، زهرا توکلیان با ۷۸ رأی، حجت مجیدی با ۸۴ رأی، کبری اسعدی، حسین ذبیحی و علیرضا عابدینی ترک‌آباد با ۸۰ رأی و محمدعلی حیدری با ۷۸ رأی اعضا اصلی هیئت مدیره و محمدرضا فراهانی، مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر و مهدی مقامی به عنوان اعضا علی‌البدل با رأی حاضران انتخاب شدند.
captcha