سنجش مربیان نهضت سوادآموزی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی
کد خبر: 3642831
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

سنجش مربیان نهضت سوادآموزی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

گروه اجتماعی: معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از ثبت‌نام بیش از 3 هزار و 600 آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی برای شرکت در آزمون آنلاین جهاددانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، امروز 26 شهریورماه اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی با آموزش و پرورش کشور، برگزاری آزمون آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی در تمام استان‌های کشور به جهاد دانشگاهی محول شده است.

وی افزود: این آزمون در استان آذربایجان‌شرقی نیز برگزار می‌شود که تا کنون 3 هزار و 600 نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‌اند و احتمال دارد تعداد ثبت‌نامی‌ها افزایش یابد.

اسمعیلی در ادامه با بیان اینکه آزمون به صورت آنلاین انجام می‌شود، گفت: آزمون دهندگان باید در مراکز آموزش جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی حضور یابند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در این استان در 6 مرکز آموزشی اهر، میانه، مرند، عجب شیر و دو مرکز نصف راه و دوکمال تبریز این آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اسمعیلی، در خصوص زمان برگزاری این آزمون در استان آذربایجان‌شرقی نیز اعلام کرد: از 25 شهریورماه آزمون آغاز شده و تا 20 مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهروز عالی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۱
0
0
با سلام می خواستم ببینم دوباره این آزمون برگزار میشه یا نه؟؟؟ چون خیلی ها هستن که از ثبت نام جا موندن ممنون
captcha