همزمان با ایام محرم 1000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام می شود
کد خبر: 3643082
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

همزمان با ایام محرم 1000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان شمالی اعزام می شود

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک محرم، هزار مبلغ به مناطق مختلف این استان اعزام می شود.

حجت الاسلام خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: در آستانه ماه محرم یک هزار مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف و روستاهای محروم استان اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه اعزام روحانی متناسب با نیاز و درخواست هیات مذهبی است، افزود: روحانی های مورد نیاز استان از حوزه های علمیه قم و مشهد به استان اعزام خواهند شد.
خادمی ادامه داد: امسال بیش از ۶۰۰ مبلغ غیر بومی از حوزه های مشهد و قم به استان سفر می کنند که اولویت با اعزام روحانیون بومی مقیم این مناطق است.
وی با بیان اینکه سینه زنی، روضه خوانی و مشکی پوشی یک وسیله است، افزود: هدف اصلی در عزاداری ها شناخت راه و سیره امام حسین (ع) است.
خادمی با اشاره به اینکه باید ارزش های شهدای کربلا را در جامعه تقویت کنیم، گفت: در این راستا همایش طلایه داران تبلیغ در مرکز استان برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: این همایش چهارشنبه هفته جاری با حضور آیت الله عباسی از اساتید حوزه علمیه قم در محل مجتمع لاله بجنورد برگزار می شود.
captcha