جامعه جهانی اجازه جنایت علیه مسلمانان در هیچ کشوری را بر نمی تابد
کد خبر: 3643089
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
فرمانده سپاه پاسداران خراسان شمالی در واکنش به جنایت علیه مسلمانان میانمانر:

جامعه جهانی اجازه جنایت علیه مسلمانان در هیچ کشوری را بر نمی تابد

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه پاسداران خراسان شمالی در واکنش به جنایت علیه مسلمانان میانمانر، با بیان اینکه نظام سلطه دموکراسی و آزادی حقوق بشر را با نسل کشی انسان های مظلوم زیر سوال برده است، گفت: جامعه جهانی اجازه جنایت علیه مسلمانان در هیچ کشوری را بر نمی تابد.

سردار حسن مرتضوی ، فرمانده سپاه پاسداران خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد این فاجعه بسیار اسفناک هستیم که نسل کشی در گوشه ای از جهان اتفاق افتاده و به نوعی ظلم بسیار بزرگی در حق جمعی از مسلمانان در میانمار در حال وقوع است.
وی با بیان اینکه طبق توصیه های مقام معظم رهبری همه باید به میدان بیایند و علیه ظلم و ستم فریاد بزنند، ادامه داد: مسلمانان باید علیه این حرکت مذموم غیر انسانی اعتراض خود را نشان دهند.
سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند نیازی به لشکر کشی نیست اما در همه مجامع جهانی باید این مظلومیت فریاد زده شود که جلوی این اتفاق فجیع و وحشیانه گرفته شود.
وی تصریح کرد: تک تک مسلمانان و مردم آزاده دنیا این وظیفه را دارند که از مظلومان حمایت کنند.
وی با تاکید بر اینکه این وظیفه برای مردم ایران اسلامی و امت حزب الله سنگین تر است، گفت: از روز آغاز انقلاب ملت ایران علیه ظالمان دنیا فریاد کشیده است و امروز این انتظار از همه مردم و همه آزادی خواهان جهان می رود که از مسلمانان میانمار حمایت کنند.
captcha