رییس جمهور وارد نیویورک شد
کد خبر: 3643126
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

رییس جمهور وارد نیویورک شد

گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و دومین اجلاس سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر یکشنبه به وقت محلی، وارد نیویورک شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در فرودگاه جان اف کندی نیویورک مورد استقبال رییس دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل و جمعی از دیپلمات‌های این دفتر قرار گرفت.
رئیس‌جمهور در این سفر، ضمن سخنرانی در جمع سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آخرین مواضع کشورمان در خصوص مهمترین مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین وضعیت اندوهبار مسلمانان میانمار را تشریح می کند.
رئیس‌جمهور همچنین با دبیرکل سازمان ملل متحد و تعدادی از سران کشورهای حاضر در حاشیه مجمع عمومی دیدار و در خصوص مسایل دو جانبه و بین‌المللی گفت‌وگو  می‌کند.
دیدار صمیمی با نخبگان و ایرانیان مقیم آمریکا، دیدار با علمای دینی و رهبران جوامع اسلامی آمریکا، نشست و گفت‌وگو با نخبگان سیاست خارجی و رؤسای اندیشکده‌های فکری در آمریکا، گفت‌وگو با مدیران و سردبیران ارشد رسانه‌های بین‌المللی و مطبوعات، از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک است.


captcha