عوامل برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3643155
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

عوامل برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

گروه فرهنگی: طی آیینی از جوانان و عوامل اجرایی بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، شامگاه امروز 26 شهریورماه از جوانان و عوامل اجرایی بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین استان، اصحاب رسانه، جوانان فعال در برگزاری طرح و فعال‌ترین شرکت‌کنندگان در این دوره از طرح در دفتر نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شد.
حسین گنجی، مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی در چهارمحال و بختیاری، با تشکر از عوامل اجرایی در برگزاری این طرح، گفت: در برگزاری این طرح جوانان و دانشجویان استان حضور پرشور و مؤثری داشتند.
وی اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی به مدت 20 روز در دو بخش عمومی در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد و بخش ویژه جوانان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد.
گنجی نوید اجرای برنامه‌هایی با محتوای طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی در طول سال را داد و افزود: این برنامه‌ها در راستای تثبیت مباحث مطرح‌شده در طرح برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان از چاپ 39 جلد کتاب در بیست‌وسه دوره گذشته این طرح خبر داد و تصریح کرد: سخنرانی‌های بیست و چهارمین دوره این طرح نیز در حال جمع‌آوری برای تهیه کتاب است.
یادآور می‌شود در این مراسم دبیران اجرایی طرح نقاط قوت و ضعف این دوره از طرح را بیان کردند که منحصربه‌فرد بودن طرح، تفکیک طرح به دو بخش ویژه جوانان و عمومی و استفاده از اساتید مجرب را از نقاط قوت و فشرده بودن طرح، استقبال کم از جلسات و اطلاع‌رسانی ضعیف را از نقاط ضعف این طرح برشمردند.
در پایان این مراسم از مسئولین ستادهای اجرایی طرح، جوانان فعال شرکت‌کننده در طرح، قاریان و خبرنگاران فعال در اطلاع‌رسانی این طرح تجلیل شد.

captcha