تقدیر نماینده بیرجند از تعامل وزیر کشور و رئیس‌جمهور با نمایندگان استانی
کد خبر: 3643178
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

تقدیر نماینده بیرجند از تعامل وزیر کشور و رئیس‌جمهور با نمایندگان استانی

گروه سیاست واقتصاد: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی از تعامل خوب وزیر کشور و رئیس‌جمهور با نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان مجلس برای حل مشکلات استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن کریم (ایکنا) از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام محمد باقرعبادی شب گذشته 26 شهرویر جاری در مراسم دیدار با وزیر کشور با بیان این‌که تاکنون در زمینه انتقال آب کار موثری انجام نشده است، افزود: ازطرفی مشکل هدررفت آب در کشور هم‌چنان وجود دارد که برطرف کردن آن نیازمند مدیریت جهادی است .

وی ابراز امیدواری کرد استاندار جدید با فعالیت‌های اقتصادی و برنامه‌ریزی منشأ خدمات فراوان برای استان باشند و در ادامه افزود: مشکلات استان بدون تلاش نمایندگان وزیر کشور و رئیس جمهور برطرف نمی‌شود .

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هم‌اکنون حدود 500 روستا در استان آبرسانی می‌شوند کشاورزی وضعیت مناسبی ندارد و همین موارد مهاجرت را سبب شده است .

عبادی افزود: در زمینه جذب سرمایه‌گذار در استان موانعی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به نبود زیرساخت مناسب به خصوص در بحث حمل ونقل نبود راه‌های مناسب نبود توجه مناسب در تولید دوری از مرکز اشاره کرد موانعی است که سد راه سرمایه‌گذاری شده و نیازمند مساعدت است .

وی با بیان این‌که بازاریابی لازم در خصوص محصولات استان صورت نمی‌گیرد و عملاً حضور کم‌رنگ بازرگانان را در استان شاهدیم در ادامه افزود: در استان تقریباً جاده دو بانده وجود ندارد و خانواده‌های زیادی را داغدار کرده است .

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه اصناف و بازار رکود حاکم بر این حوزه چندان مناسب نیست و موجبات نارضایتی کسبه را فرهم کرده است هم‌چنین علیرغم مصوبه مجلس نسبت به بخشودگی مالیاتی کمتر از 100میلیون تومان جز در موارد محدود اجرا نشده است .

عبادی با بیان این‌که توریسم درمانی و گیاهان دارویی از ظرفیت‌های استان است، خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات استان جز درسایه تعامل مسئولان میسر نخواهد شد و تندروی‌ها ما را از رسیدن به اهداف باز خواهد داشت .

captcha