آغاز مرحله استانی جشنواره مدهامتان از نیمه مهرماه +‌ زمان‌بندی استانی
کد خبر: 3643269
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

آغاز مرحله استانی جشنواره مدهامتان از نیمه مهرماه +‌ زمان‌بندی استانی

گروه مسابقات: مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان از روز 13 مهرماه آغاز می‌شود و آخرین استان نیز روز 28 همین‌ماه رقابت خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جوانان مساجد، مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان با اعلام زمان برگزاری مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامـتان اعلام کرد: تمامی دبیرخانه‌های استانی در مهرماه سال جاری مشغول برگزاری مرحله استانی این جشنواره خواهند بود.
میرزایی نسب گفت: به تمامی دبیرخانه‌های استانی اعلام شده است که فقط افرادی که در پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد ثبت نام نموده‌اند می‌توانند در مرحله استانی جشنواره قرآن شرکت نمایند.
وی افزود: تا کنون بالغ بر12000 نفر از اعضای کانون‌های مساجد در سراسر کشور فرم ثبت نام دوازدهمین جشنواره قرآن را تکمیل نموده‌اند.
دبیر جشنواره قرآنی مدهامّتان عنوان کرد: در اسرع وقت جلسه ناظران جشنواره قرآن برگزار و ناظر مرحله استانی جشنواره در هر استان مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.
بر همین اساس زمان برگزاری این مسابقات در استان‌ها به شرح زیر است؛ 
اولین استانی که مرحله استانی این جشنواره را برگزار می‌کند استان سیستان و بلوچستان خواهد بود که طی روزهای 13 و 14 مهرماه این جشنواره را برگزار می‌کند. همچنین در ادامه نیز استان خراسان جنوبی روز 17 مهرماه مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان را برگزار می‌کند.
استان‌های بوشهر، زنجان، کردستان، کرمانشاه و جنوب استان کرمان روز 21 مهرماه رقابت خود را برگزار می‌کنند. استان‌های اردبیل، خراسان شمال، قم و یزد نیز روز 21 مهرماه مرحله استانی این جشنواره را برگزار می‌کنند. استان ایلام نیز روزهای 20 و 21 مهرماه این مرحله را برگزار می‌کند.
استان گیلان نیز روز 19 مهرماه این جشنواره را برگزار می‌کند و زمان برگزاری ان در استان خراسان رضوی نیز روز 23 مهرماه است. این زمان در استان سمنان 24 مهرماه و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز روز 26 مهرماه است.
همچنین استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و قزوین نیز روز 27 مهرماه این رقابت را برگزار می‌کنند و زمان برگزاری این جشنواره در استان‌های تهران و مازندران نیز روزهای 27 و 28 مهرماه خواهد بود.
استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خوزستان، کرمان، گلستان، لرستان، 28 فارس، مرکزی، هرمزگان و همدان در روز 28 مهرماه مسابقه مرحله استانی خود را برگزار خواهند کرد.
captcha