افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر
کد خبر: 3643287
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از افتتاح هشتمین نمايشگاه هنرهاي تجسمي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي این شهرستان تحت عنوان نمايشگاه طراحی، نقاشي و گرافیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان،غلامرضا جمالی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین گشایش این نمایشگاه، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری هنرمندان شهرستان، گام مهمی برای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های هنری است و به طور حتم در جهت کشف استعدادهای جدید و پویاتر کردن ظرفیت‌های موجود که جزء اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تأثیرات زیادی خواهد داشت .

غلامرضا جمالی‌زاده با دعوت از همه همشهریان برای بازدید از نمایشگاه‌های هنری و ارج نهادن به آنها، افزود: استقبال و حمایت اقشار مختلف مردم از نمایشگاه‌ها و اجراهای هنری، نقش بسزایی در پویایی هنرمندان دارد و به طور قطع موجب ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها خواهد شد .

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه انفرادی مینا خردمند هنرمند ملايري تعداد 40 اثر در تکنیک‌هایی از گواش روی چوب، مداد رنگ، زغال، اکولین، رنگ روغن روی بوم، چاپ اسکرین، نقاشی با نقطه، طراحی بیلبورد، پوستر، آرم ولوگو، طراحی کتاب داستان و طراحی تقویم به معرض نمایش گذاشته شده است .

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: شرکت در دو نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی و کسب مقام چهارمی پوستر در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همدان در سال 91 از سوابق هنری این هنرمند است .

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از اين نمايشگاه تا 29 شهریور و از ساعت 9 تا 13 به مجتمع فرهنگي و هنري ملایر واقع در شهرك وليعصر(عج)، ميدان قائم(عج) مراجعه کنند.
captcha