پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله معصومی
کد خبر: 3643314
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله معصومی

گروه حوزه علمیه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله معصومی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملللی قرآن(ایکنا) پیام تسلیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله معصومی عضو سابق خبرگان رهبری، و رئیس سابق نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد خراسان رضوی بدین شرح است: 
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی و مبارز خستگی ناپذیر نهضت امام خمینی (قدس سره شریف)، نماینده دوره های متعدد مجلس خبرگان رهبری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، مرحوم مبرور حضرت آیت الله علی اصغر معصومی شاهرودی موجب تألم و تاثر خاطر گردید.
این عالم مجاهد مبارزات خستگی ناپذیری را در بحبوحه انقلاب اسلامی و در هدایت مردم به تظاهرات و حرکتهای انقلابی علیه طاغوت و نیز مقابله با تفکرات سیاسی منحرف پی گرفت که موجب تبعید چندین باره وی شد.
خدمات و فعالیت های علمی و فرهنگی این عالم بزرگ در حوزه علمیه و دانشگاه‌ها و حضور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان خراسان رضوی مایه خیر و برکت بوده و ستودنی است.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، حوزه های علمیه کشور و دانشگاهیان، به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه حق را برای روح مطهر ایشان مسئلت می‌نماید.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها»
یادآور می‌شود، آیت‌الله معصومی شاهرودی به علت کهولت سن شب گذشته در سن 91 سالگی در منزلش در شهر مشهد دعوت حق را لبیک گفت. سابقه چهار دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مسئولیت نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی از جمله فعالیت‌های آیت‌الله معصومی بود.
captcha