مسابقات قرآنی ضامن اعتلا روح معنوی آذربایجان غربی است
کد خبر: 3643390
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
حجت الاسلام محمدی:

مسابقات قرآنی ضامن اعتلا روح معنوی آذربایجان غربی است

گروه فعالیت های قرآنی: نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برگاری مسابقات قرآنی در آذربایجان غربی موجب رشد و اعتلا روح معنوی استان خواهد شد.

علی محمدی سیرت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غریی، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک، شاهد اثرات مثبت مسابقات سراسری قرآن در خطه آذربایجان غربی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: قرآن کریم، ضامن سعادت و بهروزی دنیوی و اخروی برای مسلمانان بوده و راه نجات در روز قیامت عمل به دستورات  کلام الله مجید است.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در جامعه کنونی که دشمنان ایران و اسلام در حال توطئه چینی هستند، قرآن کریم، نوری در تاریکی بوده و تنها راه سعادت جامعه اسلامی، چنگ زدن به اهل بیت (ع) و قرآن کریم است.

وی با اشاره به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مدت دو هفته به میزبانی ارومیه برگزار شد و این شهر میزبان شایسته ای برای این محفل بزرگ قرانی بود.

محمدی سیرت  افزود: برگزاری مسابقات سراسری قران در آذربایجان غربی، نعمتی معنوی برای این استان بوده و موجب اعتلا روح معنوی در آذربایجان غربی خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری مطلوب چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن، نتیجه برنامه ریزی و تصمیمات کمیته های اجرایی مسابقات در یک سال اخیر بوده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: از زحمات تمامی عواملی که در راه برگزاری بزرگ ترین گردهمایی قرآنی کشور تلاش کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

captcha