جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس برگزار شد/ لزوم پرهیز از عملكرد جزیره‌ای
کد خبر: 3643463
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس برگزار شد/ لزوم پرهیز از عملكرد جزیره‌ای

گروه اجتماعی: چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس با همكاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس و همایش آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی با همكاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی این استان امروز، 27 شهریورماه در هتل شیراز برگزار شد.

مسعود عطایی‌نژاد، رئیس انجمن روابط عمومی استان فارس در این همایش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، ارائه آثار و تولیدات روابط‌عمومی‌ها و ارتقاء كیفی این فعالیت‌ها، زمینه‌سازی برای استانداردسازی و ارتقاء دانش فعالان حوزه روابط عمومی است.

وی با بیان اینكه در این دوره از جشنواره شاهد افزایش كمی آثار و رشد كیفی تولیدات روابط‌عمومی‌ها در فارس بوده‌ایم، گفت: در این دوره 207 اثر در 13 بخش به دبیرخانه ارسال شده و داوری شد.

عطایی‌نژاد با قدردانی از معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس كه عهده‌دار بخش داوری بود، از حامیان مالی جشنواره نیز تشكر كرد و گفت: اگر روابط‌ عمومی‌ها در تمام بخش‌ها از عملكرد جزیره‌ای پرهیز كنند، شاهد رشد متوازن استان در مباحث مختلف خواهیم بود.

وی، تنزل ساختار اداری روابط عمومی در استانداری‌ها را یكی از مشكلات فراروی تاثیرگذاری این تشكیلات برشمرد و گفت: یكی از مشكلات روابط‌عمومی‌ها در فارس،‌ نداشتن تشكیلات و ساختار اداری مناسب است؛ بعضی از روابط‌عمومی‌ها در ادارات كل و سازمان‌ها با یك یا 2 نیروی انسانی اداره می‌شود.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس اصلاح ساختار تشكیلات روابط عمومی‌ها را یكی از ملزومات تحول در این حوزه برشمرد و تاكید كرد كه مشكلات اعتباری و تخصیص نیافتن اعتبارات مناسب به این بخش، یكی دیگر از مشكلات مهم برای توسعه و ارتقاء فعالیت‌های روابط عمومی در فارس محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، در این جشنواره، از 24 روابط عمومی برتر برگزیده شده توسط هیئت داوران در 13 بخش از فعالیت‌های حوزه روابط عمومی قدردانی و تجلیل شد.

captcha