لزوم راه اندازی نهضت بازگویی مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس
کد خبر: 3643516
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

لزوم راه اندازی نهضت بازگویی مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نهضت بازگویی مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار وحید نمازی، رییس حوزه هنری خراسان شمالی، اظهار داشت: اقدامات انجام شده درزمینهٔ بیان خاطرات و مبارزات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تا حد مطلوبی پیش رفته؛ اما مسؤولان باید به فکر راه‌اندازی نهضت بازخوانی و بازگویی مبارزات دوران انقلاب هم باشند.
وی افزود: درزمینهٔ بیان خاطرات و مبارزات دوران‌ مختلفی که در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داده باید تنوع بیشتری به کار گرفته شود تا همگان با سلایق مختلف بتوانند از آنها بهره‌برداری کنند.
آیت الله یعقوبی تصریح کرد: اگر تاریخ در مقاطع حساس خود به‌درستی بازگو نشود، حوادث تاریخی دچار تحریف می‌شوند و در آینده‌ای نه‌چندان دور به فسیل تبدیل خواهند شد.
رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: ارزش‌های انقلاب را باید به‌صورت جهادی و انقلابی برای آیندگان آماده بهره‌برداری کنیم تا آنها بتوانند از تاریخ سراسر افتخار دوران طلایی انقلاب و دفاع مقدس آگاهی درستی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه نگذاریم انقلاب به دست کسانی بیفتد که با انقلاب بیگانه‌اند، افزود: اگر انقلابی‌ها به میدان نیایند و از ارزش‌های آن به‌وسیله قلم و سخن دفاع نکنند، بیگانگان و آنهایی که در انقلاب نقشی نداشته‌اند وارد میدان خواهند شد و صدمه‌های جبران‌ناپذیری به این نظام و انقلاب خواهند زد.
آیت الله یعقوبی با قدردانی از خدمات شایسته حوزه هنری، از متولیان این نهاد خواست در حوزه بیان خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و مبارزات دوران انقلاب در استان خراسان شمالی همت بیشتری داشته باشند.
captcha