اجرای 500 ویژه برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در كازرون/ مدافعان حرم تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3643533
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

اجرای 500 ویژه برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در كازرون/ مدافعان حرم تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه كازرون از اجرای 500 ویژه برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از تنوير، شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه کازرون امروز، 27 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس گفت: شهرستان كازرون یك هزار و 100 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم كرده است.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم افزود: این تقارن به زیبایی با یكدیگر همخوانی دارد چرا كه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا بود و رزمندگان ما نیز به تأسی از سید و سالار شهیدان صحنه‌های حماسی زیبایی را رقم زدند.

افشاریان تأكید كرد كه باید از این تقارن بیشترین بهره‌برداری برده و برنامه‌های متناسب با این ایام در سطح شهرستان كازرون با حضور حداكثری مردم برگزار شوند.

فرمانده سپاه كازرون در ادامه به تشریح برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس دراین شهرستان پرداخت و گفت: در این ایام قریب 500 برنامه در شهرستان كازرون اجرا خواهد شد و تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع خواهند كرد.

وی، اجرای رژه حماسی در قالب گروهان‌های مختلف، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ورودی خیابان شهیدان گل‌های داوودی، اجرای كوچه باغ شهدا، آبروی محله، یادواره شهردار شهید كازرون، شهید مصلحیان، شب شعر و خاطره، آغاز به كار شورای فرهنگی بازاریان، عصر خاطره رزمندگان، یادواره «آبروی بازار»، تجلیل از رزمندگان مدافع حرم و غیره را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

افشاریان در ادامه سخنان خود با یادآوری اینكه كازرون بیش از 9 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: این مسئله نشان می‌دهد كه مردم این شهرستان معرفت عمیقی نسبت به حفظ انقلاب اسلامی داشته‌آند و باید این حجم عظیم معرفت و فرهنگ غنی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب هم منتقل شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۳:۲۹
0
0
سلام
ابروی قران هم که بردید
بزودی با اسکرین شات از مطلب درباره سایتتون توضیحاتی به مردم خواهیم داد.
خجالت نمیکشید مطلب را می دزیدید به اسم خودتون کار میکنید
منبع این خبر سایت خبری کازرون خبر هست
متاسفم براتون
captcha