تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم نویدبخش پیام عاشورایی است
کد خبر: 3643539
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم نویدبخش پیام عاشورایی است

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم نویدبخش پیام عاشورایی و حال و هوای انقلابی در برنامه های این هفته است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم مقارن شده است.

وی شعار هفته دفاع مقدس را «من انقلابی ام» عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در کشور نهادینه کرد که با وجود گذشت 37 سال از عمر آن هنوز تازگی دارد.

جلایی با بیان اینکه وعده‌های خداوند و نصرت حق در پیروزی ما در دوران دفاع مقدس محقق شد، گفت:  موفقیت‌های اعجازگونه و دستاوردهای بی‌نظیر رزمندگان در دوران دفاع مقدس دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه بعنوان کشوری مقتدر، توانمند و پیشرو با قدرت بازدارندگی بالا در دنیا مطرح است، یادآور شد: این قدرت و همت ملت ایران است که جرات تجاوز مجدد را از دشمنان گرفته است.

وی با بیان اینکه ابهت و قدرت ایران اسلامی از مدیریت داهیانه امام و رهبری میسر شد، عنوان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم نویدبخش پیام عاشورایی و حال و هوای انقلابی در برنامه های این هفته است.

جلایی در پایان خاطرنشان کرد: این تقارن نوید بخش این پیام است که اگر می‌خواهیم حیات مادی و معنوی چون حسین بن علی (ع) داشته باشیم باید انقلابی بوده و تن به ذلت و سازش با دشمن ندهیم.

 

captcha