اسامی داوران مرحله استانی مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی اعلام شد
کد خبر: 3643552
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

اسامی داوران مرحله استانی مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی داوران مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان مرکزی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اسامی داوران مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان مرکزی اعلام شد. 
مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی، گفت: مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان با حضور 150 متسابق امروز، 28 شهریور در مسجد سیدهای اراک برگزار می‌شود. 
وی تصریح کرد: در ۸ شهرستان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات برگزار شد و 4شهرستان تفرش، شازند، فراهان و محلات به دلیل به حدنصاب نرسیدن آمار شرکت کنندگان مرحله شهرستانی را برگزار نکردند و طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان می‌توانند نمایندگان خود را مستقیم به مرحله استانی اعزام کنند. 
امیدی اظهار کرد: پیش از این قرار بود مرحله استانی 27 شهریور به میزبانی محلات برگزار شود که طبق آخرین تغییرات این دوره از مسابقات امروز در مسجد سیدهای اراک برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: طبق جدول زمان بندی وزارت ورزش و جوانان مرحله کشوری سومین دوره مسابقات ورزش و جوانان مهرماه همزمان با هفته تربیت بدنی به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود. 
امیدی اظهار کرد: مجید جیریایی در رشته صوت و لحن، مجتبی سعیدی در رشته حسن حفظ، احمد فرخی در رشته تجوید، محمد جلیلیان در رشته صوت و لحن و جمالی در رشته صوت و لحن اعضای هیئت داوران آقایان و خانم کرمی، تشیعی فر و محبی اعضای هیئت داوری بانوان هستند.
captcha