شورای مسلمانان آمریکا نژادپرستی در دانشگاه مریلند را محکوم کرد
کد خبر: 3643662
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

شورای مسلمانان آمریکا نژادپرستی در دانشگاه مریلند را محکوم کرد

گروه بین‌الملل: صلیب‌های شکسته و شعارهای نژادپرستانه علیه مسلمان روی یکی از ساختمان‌های دانشگاه مریلند آمریکا سبب اعتراض بزرگترین سازمان حمایت از حقوق مسلمانان آمریکا شد.

انگلیسی/ شورای مسلمانان آمریکا نژادپرستی ضداسلامی در دانشگاه مریلند را محکوم کردبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری ،TMN پلیس دانشگاه مریلند گفت: این شعارنویسی‌ها جدیدترین نمونه جرائم ناشی از نفرت در دانشگاه است.

چند ماه پیش در این دانشگاه یک دانشجوی سیاهپوست سال آخری توسط دانشجوی دیگری که با گروه‌های نژادپرستی در ارتباط بود، کشته شد.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی به عنوان سازمان حمایت از حقوق مسلمانان آمریکا اعلام کرد: حوادث مملو از نفرت و اهانت در ماه‌های اخیر مکرراً اتفاق می‌افتد که نتیجه موج افزایش احساسات منفی علیه مسلمانان در سراسر آمریکا پس از ریاست جمهوری دونالد ترامپ است.

این شورا اعلام کرد که با همکاری دانشگاه مریلند گروه ضربتی را برای بررسی حوادث نژادپرستانه اخیر و ایجاد فضایی امن‌تر برای همه دانشجویان تشکیل داده ‌است.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود که جرائم ناشی از نفرت و تعصب علیه اسلام و مسلمانان، در نیمه اول امسال ۹۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است/.

 

captcha