مهلت ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت پیش‌دبستانی فهیم ادامه دارد
کد خبر: 3643938
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

مهلت ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت پیش‌دبستانی فهیم ادامه دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهلت ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت مرکز پیش‌دبستانی قرآنی فهیم تا 10 مهرماه ادامه دارد.

فاطمه حسینی، مؤسس مؤسسه قرآنی فهیم و مرکز پیش‌دبستانی و دبستانی فهیم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان اینکه ثبت‌نام مرکز پیش‌دبستانی تا 10 مهرماه ادامه دارد، گفت: به منظور تکمیل ظرفیت این پایه از دانش‌آموزان پنج و شش ساله ثبت‌نام به عمل می‌آید.
وی ادامه داد: همچنین ثبت‌ نام از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز تکمیل شده است و دانش‌آموزان از ابتدای مهرماه در مدرسه حاضر خواهند شد.
حسینی با اشاره به رویکرد این مدرسه که در حوزه قرآن است، اظهار کرد: در کنار تعلیم مصوبات آموزش و پرورش به دانش‌آموزان، دوره‌های حفظ قرآن طی مدت شش سال تحصیلی و به صورت فوق برنامه کار می‌شود.
مدیر مرکز پیش‌دبستانی و دبستانی فهیم عنوان کرد: در کنار آن نیز دانش‌آموزان به مفاهیم و ترجمه قرآن آشنایی پیدا می‌کنند و طی این برنامه‌ریزی براساس علاقه‌مندی دانش‌آموزان، طی پایان مقطع دبستان آنها حافظ و یا قاری قرآن خواهند شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۱- ۷۷۹۷۵۱۲۱  تماس بگیرند. همچنین این مرکز در خیابان نارمک، میدان نبوت، گلبرگ شرقی، خیابان شهید مصطفوی، کوچه آیتی پلاک ۷ قرار دارد.
captcha