زائران اربعین مشتاق‌تر از هر سال و با امنیت کامل به زیارت کربلا می‌روند
کد خبر: 3644009
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

زائران اربعین مشتاق‌تر از هر سال و با امنیت کامل به زیارت کربلا می‌روند

گروه معارف: فرمانده سپاه پاسداران خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مراسم اربعین حسینی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، گفت: زائران اربعین مشتاق‌تر از هر سال و با امنیت کامل به زیارت کربلا می‌روند.

سردار حسن مرتضوی فرمانده سپاه پاسداران خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز بر این حرکت ارزشی صحه گذاشتند و به عنوان افتخاری بزرگ برای جامعه شیعه از آن یاد کرده اند، اظهار کرد: با توجه به تجربیات به دست آمده، برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته، امسال افزایش موج مشتاق زائران حسینی به سمت کربلای معلی را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی های بهتری برای رفاه حال زائین پیش بینی شده و به همت مسئولان، جای کوچک ترین نگرانی نیست.
سردار مرتضوی تصریح کرد: اگرچه دشمنان نظام و سلطه این حرکت و اجتماع میلیونی شیعیان را بر نمی تابند اما به فضل الهی این حرکت روز به روز فزاینده تر، سنگین تر و عظیم تر با گسترش و فراوانی بیشتر در همه جهان اسلام و حتی غیر اسلام رو به افزایش است.
فرمانده سپاه پاسداران خراسان شمالی ضمن تاکید بر امنیت همه جانبه زائران حسینی گفت: خوشبختانه با درایت از ناحیه مسئولان امر در ایران اسلامی و کشور عراق، برنامه ریزی کامل برای تامین امنیت زائران صورت گرفته و جای هیچگونه نگرانی نیست.
سردار مرتضوی با بیان اینکه هرسال شیعیان و دلدادگان امام حسین(ع) با اجتماع میلیونی اتحاد جهان اسلام را در این راهپیمایی عظیم به نمایش می گذارند، افزود: خوشبختانه از طرف سیل مشتاقان حسینی نیز این اعتماد بیشتر شده و به امید خدا مراسم اربعین امسال، بهتر و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.
captcha