فرهنگ و ارشاد اسلامی حامی فعالیت های مثبت در جامعه است
کد خبر: 3644021
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
حجت الاسلام کریمی:

فرهنگ و ارشاد اسلامی حامی فعالیت های مثبت در جامعه است

گروه فرهنگی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تمام فعالیت هایی که موجب تاثیر مثبت در جامعه شده و دارای پیام آموزنده ای در جامعه باشد، توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تمامی فعالیت های استان که موجب تبیین فرهنگ سالم در جامعه شود حمایت می کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی برای مبارزه با حیله های دشمنان انقلاب، نیاز مبرم به تبیین فرهنگ سالم و مناسب با فرهنگ اصیل و دین مبین اسلام در جامعه هستیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب ارومیه، اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب ارومیه، تبیین فرهنگ افزایش  کتاب خوانی در بین آحاد مردم در جامعه است.

حجت‌الاسلام کریمی افزود: معرفی و تشریح اقسام کتب در حوزه های مختلف برای مردم، و تشویق مردم برای حضور در محیط فرهنگی، از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه کتاب در ارومیه است.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه ارومیه، 170 غرفه دار از سراسری کشور بالغ بر 37 هزار عنوان کتاب را در معرض دید عمومی قرار داده اند.

وی بیان کرد: برای برپایی این نمایشگاه تعاملات با اکثر ناشرین و فعالان عرصه کتاب از سراسر کشور صورت گرفته و 400 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب ارومیه شرکت دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به مدت برپایی کتابخانه سراسری ارومیه، تصریح کرد: نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه به مدت یک هفته در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برپا خواهد بود.

captcha