توزیع عادلانه امکانات سبب افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام می‌شود
کد خبر: 3644030
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

توزیع عادلانه امکانات سبب افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام می‌شود

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر خدمت به مردم، گفت: توزیع عادلانه امکانات سبب افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونان، با قدردانی از زحمات دکتر گلمکانی، رییس پیشین دانشگاه، اظهار کرد: ایشان انصافاً مدیر جهادی و میدانی بود و برنامه‌ریزی و پیگیری‌های دقیق وی سبب سرعت کارها در دانشگاه علوم پزشکی استان بود.
وی با بیان اینکه از ویژگی‌های مدیران آن است که حرف‌ها و عملشان یکی باشد و عیب‌ها را در عمل رفع کنند، افزود: رییس قبلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درزمینهٔ بهداشت و درمان و پروژه‌های درمانی استان موفق عمل کرده و سبب توسعه استان در این زمینه‌ها شدند.
آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: مدیران باید به‌صورت ریلی عمل کنند تا مدیران آینده بتوانند بر ریل‌های پیش رو بیفزایند؛ زیرا اگر آنها مدیریت دیمی را سرلوحه کارشان قرار دهند نمی‌توانیم به توسعه پایدار برسیم.
رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: زخمی کردن کارها و به نتیجه نرساندن آنها می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به آینده این کشور وارد کند؛ ازاین‌رو مدیران ستادی باید در راستای توسعه بیشتر این استان همت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: مدیریت‌ها باید به‌صورت پیوسته و سلسله وار انجام شود تا خدمات دولت برای ملت محسوس باشد.
آیت الله یعقوبی گفت: توزیع عادلانه امکانات و تخصیص اعتبارات به‌صورت عادلانه، دغدغه همه مردم جامعه است و اگر این مهم به نحو شایسته‌ای اعمال شود رضایت‌مندی مردم از نظام بیشتر خواهد شد.
وی افزود: اردوهای جهادی پزشکان و خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان شایسته قدردانی بوده و این‌گونه خدمات در ارتقای روحیه مردم تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اضافه کرد: باید به سراغ مردم برویم و تا حد امکان به آنها خدمت کنیم تا مردم به نظام و مملکت اسلامی خوش‌بین شوند و به ایرانی بودن خود افتخار کنند.
آیت الله یعقوبی اظهار کرد: نقطه نهایی و سرمنزل مقصود همه خدمات، تقویت نظام و ارزش‌های دینی و انسانی است.
captcha