دشمن به‌دنبال کمرنگ‌کردن نقش زن در جوامع اسلامی است
کد خبر: 3644034
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

دشمن به‌دنبال کمرنگ‌کردن نقش زن در جوامع اسلامی است

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: از آنجا که پایه خانواده بر محور زن مستحکم است دشمنان تلاش دارند تا نقش زن در خانواده را کمرنگ و او را از وظیفه مادری و همسری دور کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، حسن افشار امروز 28 شهریورماه در همایش زن در آئینه رسانه‌های غربی که به میزبانی نکا برگزار شد، گفت: در حال حاضر هزاران شبکه ماهواره‌ای و کانال در فضای مجازی به صورت شبانه‌روزی در حال تولید و انتشار محتوای غیراخلاقی هستند و بیشتر تلاش غرب این است تا کشورهای اسلامی نتوانند از زنانی بهره‌مند باشند که تربیت‌کننده امثال شهید حججی‎ها باشند.
وی افزود: غرب می‌خواهد تمدن بشری را به سمتی پیش ببرد که خود می‌خواهد؛ یعنی تلاش دارد تا نسل متعالی و مبارز روی کار نیاید.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه رسانه‌های غربی علیه حرکت‎های انقلابی و ارزشی در خاورمیانه فعالیت سازمان یافته‎ای دارند، تصریح کرد: نباید تعجب کنیم که چرا در آمریکا و انگلیس چندین شبکه فارسی زبان در حال تولید برنامه برای مردم ایران هستند.

وی افزود: البته هر چند این رسانه‌ها تاحدودی موفق بودند اما جوانان کشورهای اسلامی در برابر فرافکنی‌های رسانه‌های غربی دست از مجاهدت نکشیدند و در جبهه مقاومت در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستادند.
افشار  اظهار کرد: در داخل کشور نیز برخی از رسانه‌ها عامدانه یا غافلانه تربیونی برای رسانه‌های غربی شده‌اند.
وی افزود: دشمنان که از جنگ سخت با ایران ناامید شده‌اند اکنون جنگ نرم به‌راه انداخته‌اند و با تمام توان به دنبال فروپاشی خانواده در جوامع اسلامی بویژه ایران هستند.
 مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: از آنجا که پایه خانواده بر محور زن مستحکم است، دشمنان تلاش دارند تا نقش زن در خانواده را کمرنگ و او را از وظیفه مادری و همسری دور کنند.
دشمن به‌دنبال کمرنگ‌کردن نقش زن در جوامع اسلامی است
captcha