دانشگاه آزاد باید به دینداری دانشجویان توجه ویژه كند
کد خبر: 3644058
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
رهبر:

دانشگاه آزاد باید به دینداری دانشجویان توجه ویژه كند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأكید كرد كه در دانشگاه آزاد اسلامی به علم توجه می‌شود اما باید به ایمان و فرهنگ دینی و دینداری دانشجویان نیز توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز، 28 شهریورماه در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس علم و ایمان را دو بال انسان جهت دستیابی به قله‌های سعادت و هدف برشمرد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی به علم توجه می‌شود اما باید به ایمان و فرهنگ دینی و دینداری دانشجویان نیز توجه ویژه شود.
وی با تصریح اینكه دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در صدر قرار دارد، گفت: آن چیزی كه ما امروز در كشور وظیفه انجام آن را داریم تربیت كادر نیست بلكه ثروت‌آفرینی و رفع معضل بیكاری است.
رهبر همچنین یك مأموریت دیگر را مزید بر مأموریت‌های پیشین این دانشگاه برشمرد و گفت: رفع فقر و بیكاری باید به مأموریت‌های این دانشگاه اضافه شود و در این راستا استفاده از نیروها و ظرفیت‌های بومی ضروری است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بروز شایعاتی درباره این دانشگاه مبنی بر تعدیل نیرو بر این نكته تأكید كرد كه ما تعدیل نیرو نداریم بلكه جابجایی نیروهای انسانی در این دانشگاه صورت می‌گیرد.
captcha