اساتید قرآن یک مرتبه هم به جلسه‌ام نیامدند
کد خبر: 3644061
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
رضا دلفانی عنوان کرد:

اساتید قرآن یک مرتبه هم به جلسه‌ام نیامدند

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن رضا دلفانی، قاری و مدرس قرآن کریم با حضور قرآن آموزان و محمدجواد دلفانی، حافظ ممتاز کشورمان در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  جلسه قرآن رضا دلفانی، قاری و مدرس قرآن کریم، شب گذشته 27 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور قرآن آموزان و محمدجواد دلفانی، حافظ ممتاز کشورمان در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان آزادی، خیابان حبیب اللهی، میدان حسن حسینی برگزار شد.

اساتید قرآنی، یک مرتبه هم به جلسه ام نیامدند+صوت و عکس

در ابتدای این جلسه، رضا دلفانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت. در ادامه این جلسه معنوی، قرآن‌آموزان به ترتیب به ارائه تلاوت های تقلیدی از اساتید مصری پرداختند و رضا دلفانی نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

از جمله نکات جالب جلسه شب گذشته، حضور محمدجواد دلفانی، حافظ ممتاز کشورمان در جلسه بود که پس از مسابقات کشوری ارومیه در جلسه حضور یافت و محضر پدر خود، زانوی تلمذ زد. وی در ابتدا به ارائه محفوظات خود پرداخت. سپس به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه کهف پرداخت.

اساتید قرآنی، یک مرتبه هم به جلسه ام نیامدند+صوت و عکس

همچنین، در جلسه شب گذشته دو نفر از قرآن آموزان، خدمت سربازی خود را زیر نظر رضا دلفانی در سپاه پاسداران اسلامی گذرانده بودند که خاطرات شیرینی از گعده های قرآنی شبانه و برخی وقایع آن دوران، دوباره زنده شد.

این مدرس قرآن کریم در پایان جلسه و در گفتگو با خبرنگار اعزامی گفت: از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن گله مندم که جلسه بیشتر اساتید را پوشش می‌دهند و تا کنون به جلسه 20 ساله بنده سری نزده اند.

همچنین، بنده در جلسه بسیاری از اساتید شرکت کرده ام و با آنها رفیق و دوست هستم اما آنها حتی یک مرتبه برای بازدید به جلسه بنده نیامدند.

اساتید قرآنی، یک مرتبه هم به جلسه ام نیامدند+صوت و عکس

رضا دلفانی، قاری و مدرس قرآن کریم، متولد 1345 در کرمانشاه، از کلاس دوم ابتدایی به تلاوت قرآن کریم محضر دایی خود، حاج اصغر خیری پرداخته است.  حاج اصغر خیری در سال های 1353 و 1352، تلاوت های منشاوی و عبدالباسط را در اختیار رضا دلفانی می‌گذاشت که در آن زمان خیلی نایاب بود. تا اینکه در سال 1362 در کلاس های تخصصی سیدمحسن خدام حسینی و مرحوم حاج علی اربابی شرکت کرده و هم اکنون نزدیک 20 سال است که جلسه دار است.

در ادامه تلاوت رضا دلفانی در این جلسه ارائه می‌گردد.

کد
دریافت


captcha