توسعه فرهنگ اسلامی؛ از وظایف دانشگاه آزاد/ اجرای تمام فعالیت‌ها با پیوست فرهنگی
کد خبر: 3644062
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
پیشقدم مطرح كرد:‌

توسعه فرهنگ اسلامی؛ از وظایف دانشگاه آزاد/ اجرای تمام فعالیت‌ها با پیوست فرهنگی

گروه اجتماعی: سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی فارس، یكی از وظایف مهم این دانشگاه را توسعه فرهنگ اسلامی برشمرد و بر این نكته تأكید كرد كه تمام فعالیت‌های این دانشگاه با پیوست فرهنگی اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس امروز، 28 شهریورماه با حضور ولایتی و رهبر در محل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد كه طی آن از زحمات حمزه سارویی قدردانی و محمدكاظم كاوه پیشقدم به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم، سرپرست جدید این دانشگاه با اشاره به جایگاه فارس و شیراز به لحاظ تاریخی، مذهبی، فرهنگی و ... تاكید كرد كه یكی از وظایف مهم دانشگاه آزاد اسلامی توسعه فرهنگ اسلامی است.

وی با تصریح این نكته كه تمام فعالیت‌های این دانشگاه با پیوست فرهنگی اجرا خواهند شد، گفت: از این پس به مقوله تكریم ارباب رجوع نیز توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

پیشقدم با بیان اینكه برنامه‌های گذشته در زمینه توسعه و گسترش رشته‌های اشتغال آفرین را ادامه خواهد داد، بر لزوم توسعه ارتباط بین دانشگاهی، گسترش تعاملات دانشگاه آزاد اسلامی با بخش‌های مختلف صنعت و تجارت تأكید كرد و آن را یكی از اهداف خود برشمرد.

حمزه سارویی، رئیس سابق دانشگاه آزاد فارس نیز در این مراسم گفت: فارس در سال 95 و در زمینه ساخت و ساز رتبه دوم كشور را داشت و بیش از 85 درصد پروژه‌های عمرانی این دانشگاه به اتمام رسید.

وی با تصریح اینكه طی سال‌های اخیر به لحاظ سیاسی هیچ مشكلی در دانشگاه‌ آزاد فارس حادث نشده است، جایگاه این دانشگاه را در سطح كشور به لحاظ علمی شاخص دانست.

captcha