نیازمند یك برجام آموزشی هستیم
کد خبر: 3644074
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
آذری:

نیازمند یك برجام آموزشی هستیم

گروه اجتماعی: مدیركل آموزش و پرورش فارس اعتقاد دارد كه برای اصلاح نظام تعلیم و تربیت نیازمند یك برجام آموزشی بعد از برجام سیاسی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا آذری، مدیركل آموزش و پرورش فارس امروز، 28 شهریورماه در آیین احداث مجتمع بزرگ آموزشی خیرساز حاج توحیدی ناحیه یک شیراز گفت: تأمین آینده‌ای خوب برای ایران اسلامی، در گرو اصلاح دوران کودکی دانش‌آموزان کشور است.

وی افزود: برای اصلاح نظام تعلیم و تربیت کشورهم‌اکنون نیازمند اجماع عمومی در جامعه و یک برجام آموزشی، پس از برجام سیاسی هستیم.

آذری با بیان اینکه بذر ترقی و توسعه کشور باید در مدرسه کاشته شود،افزود: احساس مسئولیت، محبت، عشق، احترام به دیگران و شهروند خوب بودن از مفاهیمی است که باید در مدرسه به کودکانمان بیاموزیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: آسیب‌های زیادی را در جامع شاهد هستیم که عامل اصلی آن نبودن تعلیم و تربیت صحیح است و با ساختن آموزش و پرورش می‌توان کشور را بیمه کرد و آسیب‌ها را به حداقل رساند.

وی با اشاره به مشکلات کنونی آموزش و پرورش گفت: هر روز که می‌گذرد برای اصلاح آموزش و پرورش دیر می‌شود و کسانی که دست به ساخت مدرسه می‌زنند به این نتیجه رسیده‌اند که راه خوشبختی و پیشرفت از مدرسه می‌گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوشبختی افراد را در گرو خوشبختی جامعه دانست و گفت: خیرین مدرسه‌ساز به آینده دانش‌آموزان ما اعتقاد دارند و باید به این افراد تبریک گفت، چرا که ایمان و عمل صالح را در کنار هم دارند.

آذری گفت: مدرسه‌سازی یک کار ماندگار و ابدی است که همچون چشمه‌ای جوشان هر روز منشأ آموزش مفاهیم علمی و تربیتی جدید است و هیچ عمل صالحی بالاتر از این کار و تربیت یک انسان نیست.

یادآور می‌شود، این مجتمع بزرگ آموزشی ،دومین مجتمع آموزشی خیرمدرسه‌ساز حاج توحیدی است که در زمینی به مساحت 5375 متر مربع با 18 کلاس ویژه دوره ابتدایی و 12 کلاس دوره متوسطه احداث خواهد شد.

captcha