نخستین یادواره زنان شهیده ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3644077
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

نخستین یادواره زنان شهیده ارومیه برگزار شد

گروه اجتماعی: نخستین یادواره زنان شهیده ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 28 شهریورماه قربانعلی سعادت استاندار در اولین یادواره زنان شهیده شهرستان ارومیه که امروز در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، رسالت زنان و بانوان مسلمان ایرانی را بسیار سنگین و مهم عنوان کرد و گفت: همانطور که پیام آور عاشورا و قیام امام حسین(ع)، حضرت زینب (س) بود امروز نیز زنان و بانوان مسلمان ایرانی با پیروی از همان خط و مسیر، الگو و اسوه و به تعبیر مقام معظم رهبری، معلمان ثانی زنان عالم هستند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد رشادت ها و ایثارگری های بانوان فداکار میهن اسلامی و همچنین استان آذربایجان غربی بودیم؛ بانوان بسیاری در راه صیانت از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته اند که بر ماست راه و مسیر شهدا را بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

وی گفت: باید ابعاد مختلف و فداکاری های رزمندگان و بانوان در دوران دفاع مقدس بطور دقیق مورد واکاوی و تحقیق قرار گیرد و پیام و فرهنگ و روحیه ایثار و مقاومت به نسل جوان امروزمان منتقل شود.

سعادت با بیان تهدیدات و توطئه های مستکبرین علیه نظام جمهوری اسلامی نیز افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و ارائه اندیشه اسلامی و امیدهایی که در دل مستضعفین دنیا شکل گرفت، دشمن استکباری احساس خطر نمود و از همان ابتدای پیروزی انقلاب، به انحاء مختلف تلاش نموده که به این نظام و انقلاب آسیب برساند و آن را از مسیر خود منحرف سازد که با همین مقاومت ها و ایثارگری های زنان و مردان میهن اسلامی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، تمامی توطئه ها و برنامه های دشمن با شکست مواجه شده است.

وی اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیسیتی هر روز یک اقدام جدید علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند اما دشمن باید بداند که ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زورگویی های استکبار هیچگاه تسلیم نمی شود.

استاندار آذربایجان غربی به مساله برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: آنهایی که ساز رفراندوم را در اقلیم کردستان کوک کرده اند از صهیونیست ها دنباله روی می کنند و جمهوری اسلامی به هیچ عنوان، ایجاد رژیم صهیونسیتی دوم و غده های چرکین سرطانی را در جوار خود تحمل نخواهد کرد.

در این مراسم از تعدادی از مادران معظم شهدای والامقام نیز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۸
0
0
با سلام. خوشحالم که چنین مراسمی برگزار شده. اما مسئولین تا حالا از خودشون پرسیدن که برای همسر این شیر زنان چکاری انجام داده اند.؟ این قشر ایثارگر واقعا نیاز مبرم به حمایت دارند
captcha