دومین همایش خانواده رویایی در سنندج برگزار شد
کد خبر: 3644114
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

دومین همایش خانواده رویایی در سنندج برگزار شد

گروه اجتماعی: دومین همایش «خانواده رویایی» با همکاری جهاددانشگاهی واحد کردستان با حضور جمع کثیری از مردم دیشب، ۲7 شهریورماه در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، دومین همایش «خانواده رویایی» با همکاری جهاددانشگاهی واحد کردستان با حضور جمع کثیری از مردم دیشب، ۲7  شهریورماه در سنندج برگزار شد.

مهدی ورمزیار، مدیر پژوهش جهاددانشگاهی واحد کردستان در دومین همایش خانواده رویایی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است که در سال 85 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده استو.

وی افزود: بانک خون بند ناف رویان یکی از واحدهای زیر مجموعه جهاددانشگاهی است که خانواده‌ها با ذخیره‌سازی خون بندناف فرزندان می توان  سلامت آینده آنان را تضمین کرد.

ورمزیار تاکید کرد: در جهاددانشگاهی مرکز درمان ناباروری و پژوهشکده درمان سرطان سینه را در سطح کشور داریم و به سمتی حرکت می‌کنیم تاخدمات پزشکی مربوط به بانوان را در جامعه گسترش دهیم.

سیروان احمدی، مسئول برگزار همایش خانواده رویایی، در ادامه این جلسه گفت:  نزدیک کردن خانواده‌ها به هم، معرفی کارآفرینان شهر سنندج، ایجاد اشتغال مردمی، شناخت فعالیت‌های اجتماعی، پزشکی و فرهنگی جدید در سطح شهر سنندج به مردم از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این همایش فرهنگی -  آموزشی عنوان کرد: طنز، موسیقی، معرفی کارآفرین، ایجاد انگیزه برای کار آفرینی و مشاوره خانواده از برنامه های جنبی این همایش است.

بیان کرد: ما در این همایش درصدد هستیم تا تقدس و اصالت خانواده در جامعه را که با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از جمله ماهواره و اینترنت در حال از بین رفتن است، را بار دیگر احیا کنیم.

وی ادامه داد: همایش خانواده رویایی به صورت سلسله وار هر ماه در سطح شهرستان سنندج برگزار می شود که در این همایش های اول فقط اعتمادسازی مردم به اینم همایش را در دستور کار خود داریم.

احمدی یادآور شد: تعدد تاکسی‌ها، افزایش آمار اعتیاد، افزایش طلاق، بالارفتن سن ازدواج، درهم شکستن بنیان خانواده، مشکلات روحی و روانی جوانان همگی از بیکاری نشأت می گیرد که با آشنایی خانواده با کار آفرینان برتر می توان جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد.

captcha