دفاع مقدس، نقطه عطف اقتدار و حقانیت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3644278
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

دفاع مقدس، نقطه عطف اقتدار و حقانیت انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: سرپرست شهرداری تبریز، اظهار کرد: دفاع مقدس، نقطه عطف اقتدار و حقانیت انقلاب اسلامی و تبریز از کانون‌های مهم ایثار و حماسه، در آن سال‌های پرشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محمدحسین اسحقی، سرپرست شهرداری تبریز، امروز 29 شهریورماه با بیان این مطلب بیان کرد: دفاع مقدس، نقطه عطف اقتدار و حقانیت انقلاب اسلامی، و تبریز و آذربایجان، از کانون‌های مهم ایثار و حماسه، در آن سال‌های پرشور است.
وی با بیان این‌که هفته بزرگداشت این مناسب، فرصت مرور و بررسی حماسه‌ جبهه‌های نبرد است، گفت: شهرداری تبریز بر حسب وظایف خاص خود، همزمان با هفته دفاع مقدس، با فضاسای شهری، برگزاری محافل فرهنگی و مشارکت در برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، به استقبال این هفته رفته است.
سرپرست شهرداری تبریز، رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس را نماد صلابت کشورمان خواند و افزود: شهرداری تبریز، به روال مشارکت‌ سال‌های پیش، با تنظیف، رنگامیزی و نصب جایگاه زیبا و شکیل، میدان شایسته‌ای را در مسیرکمربندی میانه برای استقرار و حرکت نیروها و تجهیزات لجستیکی نظامی، فراهم آورده است.
وی خاطرنشان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس، با ماه محرم، فرصت مهمی است که امسال با اجرای فضاسازی‌های محیطی، ارائه پیام‌های محتوایی و تلفیق طرح‌های گرافیکی تاثیرگذار، در قالب متفاوتی از سال‌های گذشته، پرداخت خواهد شد.
اسحقی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با شعار «من یک انقلابی‌ام» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳۱ شهریورماه تا آخر هفته دفاع مقدس در پارک موزه «شمیم پایداری» برپا می‌شود و طی آن، شهرداری تبریز، نقش اصلی را در پشتیبانی، تهیه اقلام، فضاسازی و سایر بحث‌های حوزه خدمات و حمل‌ونقل عهده‌دار خواهد بود.
سرپرست شهرداری تبریز غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا در آرامستان‌های سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، همایش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی،  مشارکت در برگزاری محافل فرهنگی «انس با شهدا» و تقدیر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شهرداری تبریز، همزمان با هفته دفاع مقدس خواند.
captcha