تربیت دانش‌آموز بیشتر به عمل نیاز دارد تا زبان
کد خبر: 3644373
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
محمدی تأکید کرد:

تربیت دانش‌آموز بیشتر به عمل نیاز دارد تا زبان

گروه اجتماعی: مدیر آموزش‌وپرورش خمین عنوان کرد: در اقدامات تربیتی تعجیل و تعلیق پذیرفته نیست و برای آموزش و هدایت بجای زبان باید از الگوسازی با رفتار درست استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، درآئین جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها که امروز چهارشنبه 29 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در مدرسه ابتدایی بوعلی خمین برگزار شد گفت: مدرسه دوره جدیدی از زندگی در یک فضای معنوی و علمی است.
وی افزود: حاصل تلاش معلمان مدرسه تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب و نظام است که با کسب علم زمینه توسعه و شکوفایی کشور را در آینده فراهم  می‌کنند.
به گزارش ایکنا؛ مهدی محمدی، مدیر آموزش‌وپرورش خمین نیز در این آئین گفت: مدرسه تبلور آمال و آرزوهای یک ملت است و  پرورش انسان‌های با اخلاق وظیفه مربیان مدرسه و خانواده‌هاست.
وی افزود: امروز تربیت فرزندان نیاز به هوشیاری و مطالعه دارد و باید مرز افراط و تفریط تفکیک شود و خانواده‌ها با ارتباط و تعامل مستمر با مدرسه برای تربیت صحیح و ارتقاء علمی دانش‌آموزان تلاش کنند.
محمدی ادامه داد: انجمن اولیاء و مربیان و آموزش‌های خانواده در مدارس باید جدی گرفته شود و مهارت‌هایی چون مبارزه با اضطراب و خشم در دانش آموزان را نهادینه کنند.
مدیرآموزش‌وپرورش خمین عنوان کرد: در اقدامات تربیتی تعجیل و تعلیق پذیرفته نیست و برای آموزش و هدایت بجای زبان باید از الگوسازی با رفتار درست استفاده کرد.
یادآور می شود؛ یک‌هزار و 580 دانش آموز کلاس اولی ،امروز در خمین سال تحصیلی را آغاز کردند.
captcha