برپایی مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی یزد با حضور 118 مدیر مؤسسه
کد خبر: 3644411
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱

برپایی مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی یزد با حضور 118 مدیر مؤسسه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد با حضور 118 مدیر عضو مجمع، جمعه 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان، جمعه، 31 شهریورماه، ساعت 8 صبح به منظور ادغام دو اتحادیه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این برنامه با تلاوت آیات از کلام الله مجید، توسط قاری ممتاز استانی آغاز و سپس مداحی به مناسبت روز اول ماه محرم‌الحرام انجام می‌شود.
شایق با اشاره به برپایی انتخاب اعضای هیئت رئیسه برای رسمیت بخشیدن به جلسه، اظهار کرد: سپس تصویب اساسنامه اتحادیه مدغم به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود. پس از آن 20 نفری که برای هیئت مدیره و بازرسی اعلام نامزدی کرده‌اند، به مدت سه دقیقه به معرفی خودشان و رزومه کاری خودشان می‌پردازند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد با اشاره به حضور 118 مدیر مؤسسه که از اعضای مجمع هستند، طی این جلسه، عنوان کرد: سپس رأی‌گیری و شمارش آرا انجام می‌شود.
وی بیان کرد: اساسنامه اتحادیه مدغم استانی از حدود سه هفته گذشته، در اختیار مدیران مؤسسات قرآنی قرار گرفت است و بررسی‌های لازم انجام شده است و نکاتی نیز اعلام شده که جمع‌بندی انجام شده که در روز مجمع بحث و گفتگو می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha