فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی منتشر شد
کد خبر: 3644432
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی منتشر شد

گروه فرهنگی: رئیس بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هشت محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، خراسان شمالی محور توسعه، ایثار و شهادت، دشمن‌شناسی و مبارزه با تروریسم، عمل انقلابی، سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، محسن زاهد احمدی  رئیس بسیج رسانه خراسان شمالی، ظهر امروز در نشست خبری جشنواره رسانه ای ابوذر، محور این فراخوان را شرکت در بخش عکس، گزارش، خبر و یادداشت عنوان کرد.
وی اظهار کرد: آثاری که از مورخه آذرماه 95 لغایت آبان 96 در رسانه ها منتشر شده مجاز به شرکت در جشنواره بوده و مهلت ارسال آثار تا پایان 30 آبان ماه می باشد.
وی با بیان اینکه سال گذشته 250 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار امیدواری کرد که این تعداد در سال جاری افزایش یابد.
زاهداحمدی تصریح کرد: نگاه جشنواره رسانه ای ابوذر تولید محتوا با موضوعیت جشنواره و هدف از اجرای این برنامه فرهنگی، تقویت نوشتار در فضای رسانه خراسان شمالی است.
وی با اشاره به اینکه هر خبرنگار مجاز به ارسال پنج اثر در هر بخش است، افزود: آثار برگزیده استانی، دی ماه سال جاری به جشنواره کشوری ارسال می شود.
وی گفت: 10 نهاد از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر، صدا و سیما، داره کل فرهنگ  ارشاد اسلامی، اداره مالیات، اداره کل کتابخانه ها، دفتر نمایندگی آستان قدس، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و سپاه پاسداران خراسان شمالی در برگزاری جشنواره ابوذر با بسیج رسانه استان همکاری می کنند.
گفتنی است علاقمندان تا پایان آبان ماه می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس بجنورد، 17 شهریور جنوبی، خیابان فارابی، ساختمان اقشار بسیج سپاه جوادالائمه(ع) ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05832642417 تماس حاصل نمایند.
در این نشست با حضور اصحاب رسانه خراسان شمالی، از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.
captcha