برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع 6 امامزاده خراسان‌شمالی
کد خبر: 3644448
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع 6 امامزاده خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی در شش امامزاده شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وا مور خیریه استان، حجت الاسلام علی اکبر صفری  معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، 31 شهریورماه سال جاری همایش شیرخوارگان حسینی در بجنورد ر ساعت 9:30دقیقه صبح در محل امامزاده سیدعباس(ع) و با سخنرانی «فرشته تختی» کارشناس مسائل خانواده برگزار می شود.
وی ادامه داد:این همایش در شهرستان شیروان در محل امامزاده حمزه رضا (ع) ساعت 9 صبح و با سخنرانی «حجت الاسلام پرهیزکار» و در شهرستان فاروج در امامزاده سید جعفر(ع) سیاهدشت ساعت 15 و با سخنرانی «حجت الاسلام وردی زاده» همراه خواهد بود.
صفری افزود: سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان اسفراین «حجت الاسلام نجف زاده» و در شهرستان مانه و سملقان «حجت الاسلام مرادی» است که هر دو برنامه ساعت 9 صبح و به ترتیب در امامزاده جعفربن موسی علیه السلام کوشکی و امامزاده ابراهیم علیه السلام انصار اجرا می شود.
وی یادآور شد: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان گرمه هم ساعت 15 و با سخنرانی «حجت الاسلام ابراهیمی فرد» در محل امامزاده فخرالدین(ع) خواهد بود.
captcha