پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر حمایت می‌شوند
کد خبر: 3644460
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر حمایت می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پایان‌نامه‌های حوزوی و دانشگاهی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، رضا رضایی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت فرهنگی، آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی انجام می شود.
وی ادامه داد: در راستای ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر و نیاز به تحقیقات جدید و مستمر، حمایت های مادی و معنوی برای پایان نامه های سطوح 3 و 4 حوزه و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می گیرد.
وی با اعلام نحوه حمایت از این پایان‌نامه‌ها گفت: حمایت مالی از پایان نامه های سطح 3 حوزه و مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 15 میلیون ریال می باشد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: از پایان نامه های سطح 4 حوزه و مقطع دکترا حداکثر به میزان 30 میلیون ریال حمایت می شود.
وی افزود: علاوه بر حمایت های مادی، این معاونت درخصوص ارائه مشاوره، راهنمایی، در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی مورد نیاز دانشجویان مقاطع ذکر شده  و مساعدت جهت انتشار آن‌ها آمادگی دارد.
رضایی تصریح کرد: از طریق حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی فضای جدیدی برای تعامل با اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه ایجاد می شود تا گامی موثر در راه ترویج این فریضه مهم الهی برداشته شود.
captcha