سلامت اداری از معروف‌هایی است که باید به آن دست پیدا کنیم
کد خبر: 3644462
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

سلامت اداری از معروف‌هایی است که باید به آن دست پیدا کنیم

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: سلامت اداری از معروف‌هایی است که باید تلاش شود تا به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، محمود دلپسند معاون استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی معروف هایی در جامعه وجود دارند که باید به آن توجه شود و نیاز جامعه است، افزود: اگر مقید به اجرای این ها باشیم انقلاب به حاشیه نخواهد رفت.
وی ادامه داد: حمایت از دولت اسلامی در شرایط کنونی، استقلال غذایی و اقتصادی و رونق تولید از معروف هایی است که باید به آن توجه ویژه شود، اشتغال زایی و حمایت از تولید از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.
دلپسند گسترش علم و فن آوری، مجاهدت و حفاظت از مرزهای کشور از دیگر معروف هایی است که در این برهه از زمان باید به آن توجه شود.
وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از فساد اداری و احساس مسئولیت کردن از دیگر مصادیق امر به معروف محسوب می شود.
وی گفت: باید مشکلات در ادارات دولتی شناسایی و رفع شود چراکه خدمات رسانی درست خودش یک معروف محسوب می شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر کاملا اجتماعی بوده و جنبه راهنمایی و ارشادی دارد، افزود: باید آموزش های لازم برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داده شود تا تاثیرگذاری آن افزایش یابد.
سرهنگ امیری رئیس حفظ آثار و نشر اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: به مداحان ماه محرم تاکید شده که به دفاع مقدس اشاره هایی داشته باشند چراکه حوادث اتفاق افتاده در دوران مقدس جدا از حادثه عاشورا نبوده است.
وی تاکید کرد: به هیچ وجه نمی توان گفت که دفاع مقدس را فقط تعداد یا گروهی از افراد به پیش بردند چراکه در آن تک تک ملت ایران نقش داشتند.
امیری با اشاره به اینکه تاکنون 200 عنوان کتاب در مورد دفاع مقدس در خراسان شمالی نوشته شده است، گفت: طی هفته دفاع مقدس هفت عنوان کتاب در این خصوص در این استان رونمایی می شود.
به گفته وی برای هفته دفاع مقدس 2650 برنامه در خراسان شمالی اجرایی می شود.
captcha