استودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد + تصاویر
کد خبر: 3644480
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

استودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد + تصاویر

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین استودیوی قرآنی با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سومین استودیوی قرآنی کشور امروز ظهر با حضور حجت‌الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز افتتاح شد.
استودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویر
محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این آیین گفت: شاهد یکی از اتفاقات مهم در عرصه قرآنی در استان هستیم که معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهم بسیازی در این حرکت‌ فرهنگی و قرآنی دارد.
وی، ادامه داد: با همت مردم و علاقه مندان حوزه قرآن رویدادهای عظیم در حوزه قرآن در چند دهه گذشته در آذربایجان‌شرقی کلید زده شده که معاونت قرآن وزارت ارشاد نیز در این امر بسیار تاثیر گذار بود.
محمدپور، اظهار کرد: در آذربایجان‌شرقی مؤسسات بسیار ارزشمند و فعال داریم که می‌توانند با تامل و تدبر در قرآن مسیر پیشرفت در حوزه قرآنی را فراهم سازند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنیم به این جوشش عظیم قرآنی در استان که به برکت فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت‌های دولت به وجود آمده.
وی، در خاتمه گفت: در حال حاضر 60 مؤسسه قرآنی در استان فعالیت می‌کنند که افتتاح این استودیو نوید دهنده یک حرف وای قرآنی است.
گفتنی است، وزارت ارشاد این استودیوها را با تکنولوژی روز دنیا برای تولید آثار فاخر و تبدیل به یکی از مراکز تخصصی تولید آثار قرآنی راه‌اندازی کرد که امکان بهره‌گیری از آن برای جامعه قرآنی استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی و اردبیل فراهم شد.
استودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویراستودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویراستودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویراستودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویراستودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویراستودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویراستودیوی تخصصی قرآن کریم در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد+تصاویر
captcha