پخش 4 مجموعه نمایش دفاع مقدسی از شبکه رادیویی نمایش
کد خبر: 3644514
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

پخش 4 مجموعه نمایش دفاع مقدسی از شبکه رادیویی نمایش

گروه هنر: «عروس اروند»، «کاغذهای پشت خاکریز»،«به یونس بگو» و «آسیب» عنوان مجموعه‌های نمایشی با مضمون دفاع مقدس هستند که در هفته دفاع مقدس از شبکه رادیویی نمایش به روی آنتن خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، «عروس اروند»، «کاغذهای پشت خاکریز»،«به یونس بگو» و «آسیب» عناوین سریال‌هایی هستند که در ایام هفته دفاع مقدس از رادیو نمایش به روی آنتن خواهند رفت.

«عروس اروند» نوشته ویدا دانشمند و کارگردانی مینو جبارزاده که در  ۷ قسمت تولید شده و از جمعه 31 شهریور ساعت 9 صبح به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌شود روایتگر داستان پسری از قبیله‌ای در جنوب ایران است که چند ماه مانده به شروع جنگ تحمیلی با دختری از کشور عراق ازدواج می‌کند و... .
«کاغذهای پشت خاکریز» نوشته هانیه نجفی و  کارگردانی ایوب آقاخانی نیز در ۷ قسمت تولید شده است که از ۳۱ شهریور ساعت 10 صبح پخش خواهد شد و داستان آن در مورد فردی به نام محمد حسین است که به تازگی با دختری به نام رعنا ازدواج کرده و پس از مراسم عروسی به جبهه می‌رود. این زوج قرار می‌گذارند که از طریق نامه‌هایی که برای هم می‌نویسند دیگری را از احوال خویش باخبر کنند.

«به یونس بگو» به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی کارگردان مجید حمزه، که از 31 شهریور ساعت 11 بر روی آنتن شبکه رادیویی نمایش خواهد رفت در ۷ قسمت سعی دارد یادآور خاطرات فراموش شده ای از دوران دفاع مقدس از طریق ذهن شخصیتی به نام خاله یونس باشد.

«آسیب» نیز عنوان مجموعه نمایشی رادیویی است به نویسندگی هدیه رضایی و کارگردانی مجید حمزه در 2 قسمت که از ۳۱ شهریور، ساعت ۱۳:۳۰ پخش خواهد شد و روایتگر احمد رزمنده جنگ تحمیلی است که با دختری به نام ندا نامزد کرده و ندا در بمباران شب یلدای کرمانشاه آسیب دیده است.

captcha