اصلی‌ترین راهبرد دشمن تشدید اختلافات است
کد خبر: 3644695
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

اصلی‌ترین راهبرد دشمن تشدید اختلافات است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا، گفت: اصلی ترین راهبرد دشمن در وضعیت کنوی تشدید اختلافات و دو قطبی بین مردم، دولت و نیروهای مسلح است که باید امروز گوش به فرامین رهبری فرزانه انقلاب باشیم و هیچ وقت درگیر تفرقه‌های دشمنان نشویم.

به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، امروز در دیدار فرماندهان و نیروهای مسلح  استان با امام جمعه تبریز، گفت: امرو مدیون رشادت شهیدانی هستیم که پا بر نفس خود گذاشتند و با خدا معامله کردند، این جلسه یک پیام دیگر نیز دارد آن هم تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام راحل و انقلاب اسلامی است. 
وی، ادامه داد: این شهیدان سنگر سازان بی سنگر هستند که در سخت ترین شرایط در مقابل دشمن ایستادند و جانانه دفاع کردند تا امروز این انقلاب و کشور را حفظ کنند.
کریمیان، گفت: اصلی ترین راهبرد دشمن در وضعیت کنوی تشدید اختلافات و دو قطبی بین مردم، دولت و نیروهای مسلح است که باید امروز گوش به فرامین رهبری فرزانه انقلاب باشیم و هیچ وقت درگیر تفرقه های دشمنان نشویم.
فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به فرمورده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز از هر گلویی که ندای اختلاف بر آید آن گلو خاین است افزود: امروز یک رسالت و تکلیف است که باید به انسجام ملی کشور کمک بکنیم و دشمن را ماننده روزهای قبل و بعد از انقلاب مغلوب بکنیم.
وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار در دوران پس از انقلاب و قبل از آن شکست‌های زیادی متحمل شده است و امروز باور داریم باید با بالابردن قدرت پدافندی نیروهای مسلح جلوی نفوذ دشمن را در تمامی زمینه‌های نظامی بگیریم. 
کریمیان یاد آور شد: نیروهای مسلح در تمامی کشورها نقشی اساسی دارند و نیروهای مسلح با وحدتی که ایجاد شده تبدیل به یک نیروی واحد متفق القول شده ایم که هیچ دشمنی جرات نفوذ و ایجاد تفرقه را ندارد.
سردار کریمیان اظهار کرد: دشمن فکر اختلاف انداختن بین نیروهای مسلح ایران را به گور خواهد برد چراکه نیروهای مسلح بر اساس راهبردهای فرمانده کل قوا عمل کرده است و خواهد کرد و سپاه و ارتش دو دست این نطام هستند تا این امنیت را پایدار نگه دارند.
captcha