20 مهر؛ آغاز به کار دوره تربیت مربی «یاوران سلامت» در اراک
کد خبر: 3644724
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹

20 مهر؛ آغاز به کار دوره تربیت مربی «یاوران سلامت» در اراک

گروه معارف: مدیر مؤسسه قرآن و عترت اصحاب‌الثقلین اراک گفت: اولین دوره تربیت مربی «یاوران سلامت» با رویکرد طب سنتی و اسلامی، 20 مهر در اراک آغاز به کار می‌کند.

پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت اصحاب‌الثقلین اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری اولین دوره تربیت مربی «یاوران سلامت» با رویکرد طب سنتی و اسلامی، گفت: این دوره 20 مهرماه با حضور 300 نفر از علاقه‌مندان آغاز به کار می‌کند.
وی بیان کرد: دوره طب اسلامی با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن علمی طب سنتی، بسیج جامعه پزشکی استان و فرهنگسرای آئینه اراک برگزار می‌شود البته ثبت‌نام تا 18 مهر ادامه دارد.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت اصحاب‌الثقلین اراک تصریح کرد: در این دوره، دکتر آزاد عمران متخصص بیوشیمی، دکتر مهدی صالحی، دکتر امیر حسین لطیفی، دکتر صابر جباری متخصص طب سنتی، غلامرضا نادری، محمدرضا داودی متخصص کشاورزی به مباحث طب سنتی و تغذیه می‌پردازند.
عین‌القضاتی با بیان اینکه این دوره، سه روز در هفته برگزار ‌می‌شود، گفت: سرفصل‌های دوره در قالب 11 جلسه برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود و در پایان پس از برگزاری آزمون نهایی به شرکت کنندگان گواهی مربی‌گری اهدا می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت اصحاب‌الثقلین اراک در پایان بیان کرد: این دوره پنجشنبه‌ها،جمعه‌ها و بصورت چرخشی یک از روزهای هفته در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار می‌شود و هزینه ثبت نام دوره نیز 30 هزار تومان است.
captcha