سابقه درخشان از خدمات در کارنامه آیت‌الله راستی کاشانی نمایان است
کد خبر: 3644749
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
مدیر حوزه‌های علمیه:

سابقه درخشان از خدمات در کارنامه آیت‌الله راستی کاشانی نمایان است

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله اعرافی در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت‌الله راستی کاشانی گفت: این عالم ربانی منشأ برکات بسیار اجتماعی و سیاسی به‌ویژه در سیاست‌گذاری و راهبری امور کلان حوزه‌های علمیه بودند و سابقه‌ای درخشان در کارنامه آن عالم فرزانه نمایان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) متن پیام تسلیت آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت ارتحال آیت‌الله راستی کاشانی به این شرح است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال عالم مجاهد و روحانی وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی(ره) از اعضای محترم جامعه مدرسین موجب تأثر و تألم گردید.

آن عالم ربانی در طول عمر پربرکت خویش ضمن تعلیم علوم الهی و پرورش نفوس مستعده، منشاء برکات بسیار اجتماعی و سیاسی به‌ویژه  در سیاست‌گذاری و راهبری امور کلان حوزه های علمیه بودند و  سابقه ای درخشان از فعالیتهای دینی ، حوزه‌ای و انقلابی در کارنامه آن عالم فرزانه نمایان است.

ضمن عرض تسلیت ارتحال این فقیه عالیقدر به محضر  قدسی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)،حوزه های علمیه ،  شاگردان ، بیت آن فقید سعید و آقازادگان ارجمند، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم  رضوان الهی و رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش الهی مسألت دارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه                                                                      


captcha