مراسم رژه با صلابت و اقتدار لازم در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3644754
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
جانشین فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

مراسم رژه با صلابت و اقتدار لازم در قزوین برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین خبر داد: در روز 31 شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور رژه حماسی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار می‌شود که وحدت ملی و صلابت نیروهای مسلح در استان با سازوبرگ و اقتدار لازم در آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، نشست فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان قزوین به‌منظور تشریح برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهید پرویز سپاه پاسداران برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین، با تأکید بر لزوم انتقال صحیح انقلاب اسلامی به نسل آینده اظهار کرد: باید رمز موفقیت در مقابل دنیای استکبار و جهان خواران عالم را به‌درستی شناخت.
 وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس می‌توان فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدا را در جامعه نهادینه کرد لذا برگزاری برنامه‌هایی در این هفته می‌تواند در سرعت بخشیدن به این برنامه‌ها نقش اثرگذار و بسزایی داشته باشد.
پیری با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین گفت: در روز 31 شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور رژه حماسی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان برگزار می‌شود که وحدت ملی و صلابت نیروهای مسلح در استان با سازوبرگ و اقتدار لازم در آن به نمایش گذاشته خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: همچنین در این ایام برنامه‌هایی چون حضور در مراسم
غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، مراسم پاسداشت حماسه شکست حصر آبادان، تجلیل از مقام سرباز، حضور در دسته‌های سینه‌زنی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دیدار با خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و شرکت در نماز جمعه برگزار خواهد شد.
جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه این لشکر ۲۶۸۰ شهید، ۱۷۳۱ جانباز و مفقودالاثر و ۲۲۰۰ آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن اسلامی و کشور کرده است، بیان کرد: لشگر۱۶ زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس ۲۹۷ عملیات انجام داده که ۲۴۵ عملیات آفندی و ۵۲ عملیات پدافندی بود.
captcha