مواضع دیوانه‌وار ترامپ ناشی از شکست راهبردهای آمریکا است
کد خبر: 3644771
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
رضایی:

مواضع دیوانه‌وار ترامپ ناشی از شکست راهبردهای آمریکا است

گروه سیاسی: عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: ترامپ، دیوانه‌‌وار و به دور از منطق سخن می‌گوید صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا مانند دیوانه‌ها بود و نشان از شکست در همه ابعاد سیاسی و راهبرد‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران خمین با اشاره به مواضع ترامپ در مقابل ایران در سازمان ملل گفت: صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا مانند دیوانه‌ها بود و نشان از شکست در همه ابعاد سیاسی و راهبرد‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی با اشاره به اینکه سیاست‌های ایران، آمریکا را منزوی کرده است افزود: ترامپ، دیوانه‌‌وار و به دور از منطق و مصلحت و با عصبانیت سخن می‌گوید، از مواضع چنین فردی که حاکم آمریکا است نباید مشوش شد چنانچه تاکنون نیز در توطئه‌ها علیه ایران شکست خورده‌اند و رفتارهای آتی آنها نیز قابل پیش‌ بینی است.
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مواضع رئیس جمهور ایران در مقابل سخنان ترامپ، شفاف، قاطعانه و منطبق بر مصلحت نظام بود و دکتر روحانی در صحبت‌های خود مواضع جمهوری اسلامی ایران را به خوبی از تریبون سازمان ملل نشان دهد.
وی اظهار کرد: کشورهایی که مستقل از آمریکا هستند، مواضع مستقلی در برابر صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند و برای ما این پیام را دارد که می‌توان با سیاست‌ها و تاکتیک‌های حکیمانه، آمریکا را به سمت انزوا در جامعه جهانی برد.
رضایی کشورهایی مانند عربستان را تابع چشم وگوش بسته آمریکا دانست و گفت: این کشورها از خود اراده‌ای ندارند رژیم اشغالگر قدس نیز سعی در ملتهب کردن اوضاع دارد تا نفع بیشتری ببرد اما تلاش آنها بی‌ثمر است.
captcha