راهپیمایی ضدآمریکایی مردم گناباد در محکومیت سخنان ترامپ
کد خبر: 3644897
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

راهپیمایی ضدآمریکایی مردم گناباد در محکومیت سخنان ترامپ

گروه شهرستان‌ها: مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان گناباد همزمان با سایر هموطنانمان، امروز پس از اقامه نمازجمعه، راهپیمایی ضدآمریکایی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان گناباد همزمان با سایر هموطنانمان، عصر امروز 31شهریورماه، پس از اقامه نمازجمعه، راهپیمایی ضدآمریکایی برگزار کردند.
دراین راهپیمایی که به نشانه اعتراض به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل برگزار شد، نمازگزاران پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، حرکت خود را از مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) به سمت میدان غدیر این شهر آغاز کردند.
پوششی//راهپیمایی ضدآمریکایی مردم گناباد در محکومیت سخنان ترامپ
بر اساس این گزارش، قشرهای مختلف مردم با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی اعتراض‌آمیز، ضمن محکومیت سخنان ترامپ، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و ... را سردادند.
شرکت‌کنندگان در ادامه با فریادهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده»، ضمن نمایش آمادگی خود، یک بار دیگر، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت، تجدید میثاق کردند.
پوششی//راهپیمایی ضدآمریکایی مردم گناباد در محکومیت سخنان ترامپ
یادآور می‌شود، این راهپیمایی اعتراض‌آمیز، عصر امروز ،31 شهریورماه با تجمع در میدان غدیر و سردادن فریادهای «مرگ بر آمریکا» پایان یافت.

captcha