رزمندگان دفاع مقدس افتخار دفاع از دین خدا را کسب کردند
کد خبر: 3644945
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

رزمندگان دفاع مقدس افتخار دفاع از دین خدا را کسب کردند

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه رفسنجان گفت: همه ما به وعده خدا ایمان داشتیم و رزمندگان دفاع مقدس این افتخار بزرگ را کسب کردند که از دین خدا دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله سیفی، فرمانده گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه رفسنجان امروز جمعه، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح رفسنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم باگرامیداشت یاد امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: سال ۵۹ در چنین روزی نیروهای عراقی با آمادگی قبلی و زمینه‌سازی مناسب حمله همه جانبه به مرزهای ایران را از آبادان تا قصر شیرین آغاز کردند.
فرمانده گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه رفسنجان با بیان اینکه دشمن بسیاری از مراکز استراتژیک و نظامی و ۱۹ شهر را مورد هدف قرار داد و خسارات زیادی وارد کرد، افزود: با این تهاجم سراسری عراق توانست بخشی از خاک کشورمان را اشغال کند که با مقاومت ملت ایران مواجه شد و پس از مدت کوتاهی در سراسر جبهه‌ها دشمن زمین‌گیر شد و در لاک دفاعی فرو رفت.
سیفی با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر صدام از حمایت کشورهای عربی و غربی به‌ویژه آمریکا و اتحاد جبهه کفر برخوردار بود اما ملت ایران نقشه شوم دشمن را خنثی کرد، ادامه داد: همه ما به وعده خدا ایمان داشتیم و رزمندگان این افتخار بزرگ را کسب کردند که از دین خدا دفاع کنند.
وی تأکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردم در یک دست قرآن  و در دست دیگری سلاح داشتند و عملیات‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و خاک کشورمان را آزاد  کردند،  خون شهدای ما جواب داد و صدام با همان دست‌هایی که تا بن دندان مسلح بود به دار آویخته شد.
فرمانده گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نیروی زمینی سپاه رفسنجان اظهارکرد: اگر می‌خواهیم این اقتدار برای ایران باقی بماند باید مطیع محض ولایت فقیه باشیم.
captcha