رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 3644946
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان برگزار شد

گروه اجتماعی: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف نمایش بخشی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح استان، در 5 شهرستان زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر و کنارک رژه رفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با هدف نمایش بخشی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی، صبح امروز، 31 شهریورماه نیروهای مسلح استان، در 5 شهرستان زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر و کنارک رژه رفتند.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در این مراسم، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس که در آن رزمندگان اسلام با توکل به خدا و امید به نصرت الهی ایستادگی کردند و نگذاشتند وجبی از خاک میهن به دست دشمن بیفتد، دستاوردهای بزرگی داشت.
وی ادامه داد: امروز جوانان کشور ما آنچنان به خودباوری رسیده‌اند که هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت آنان را بگیرد، تا حدی که دشمن مجبور شده است با تحریم و فشار، مانع بر سر راه بگذارد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحیه بسیجی رزمندگان هنوز هم در جوانان امروز موج می‌زند، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تجلی روحیه‌های به یادگار مانده حججی‌های زمان است.
وی به نشست اخیر سازمان ملل اشاره کرد و افزود: رییس جمهور امریکا که به تعبیر رهبر انقلاب، از سر ضعف و مانند انسان‌های کابو و دیوانه حرف می‌زند و با بر افروختگی و عصبانیت، بی ادبانه‌ترین کلمات را بر زبان جاری می‌کند، مصداق منکر است.
آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: این‌گونه حرف زدن ترامپ، نشان اقتدار نیست، بلکه از سر ضعف است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، حکایت از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای شورای خبرگان با مقام معظم رهبری، بیان کرد: در این جلسه تاکید رهبر انقلاب بر تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بوده است که بر اساس گفته ایشان در حال حاضر در هیچ دستگاهی به مثل این هیئت وجود ندارد؛ هیئت اندیشه‌ورز باید روی موضوعات فراوان نظام کار کارشناسی کرده و روند پیشرفت را بررسی کند.
captcha