امر به معروف ضامن تقابل با تهاجمات فرهنگی است
کد خبر: 3644951
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
سردار اصلانی:

امر به معروف ضامن تقابل با تهاجمات فرهنگی است

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر دشمنان اسلام سعی در تغییر و کم رنگ کردن آموزه های دینی داشته و امر به معروف و نهی از منکر ضامن مقابله با اهداف شوم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 31 شهریور سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در سخنرانی  پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر سدی مستحکم در برابر شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و مردم و انقلاب بوده و بازدارنده نقشه های شوم دشمنان اسلام است.

وی بیان کرد: حضرت اباعبدالله ‌الحسین (ع) در راه احیاء اسلام و فریضه امر به معروف و نهی از منکر، از جان مبارک خویش و اهل بیتش گذشت و با فدا کردن جان خود، درس ایستادگی در برابر ظالم و مردانگی را به همه داد.

وی بیان کرد: دشمنان ایران و اسلام، با تهاجمات فرهنگی، سعی در کم رنگ کردن ارزش های دینی در میان جوانان داشته که در این میان عمل به امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه همگانی است.

سردار اصلانی با اشاره فرارسیدن سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق، مردم غیور ایران به جبهه های دفاع از مرز و بوم خود شتافتند و هشت سال از کیان خود دفاع کردند.

وی تصریح کرد: یاس و ناامیدی آمریکا در برابر ایران،  در اثر 38 سال مجاهدات و جانفشانی های نیروهای مسلح و پاسداران مرز و بوم جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

وی تاکید کرد:  شهدای این مرز و بوم، با خون خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران، حاصل خون  شهدای 38 سال اخیر این نظام است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خانواده شهدا، بعنوان سند این نظام بوده و خانواده شهدا برای رسیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چراغ راهی در شب های تاریک هستند.

captcha